КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПЕДАГОГІЧНИХ СТУДІЯХ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: ПРОБЛЕМИ ШПЛЕМЕНТАІПЇ

Автор(и)

  • В.І. Дмитрук Kirovograd Faculty of Kyiv National University of Culture and Arts , ВП "Кіровоградський факультет Київського національного універси-тет культури і мистецтв"
  • В.М. Павченко Kirovograd Faculty of Kyiv National University of Culture and Arts , ВП "Кіровоградський факультет Київського національного універси-тет культури і мистецтв"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4807

Ключові слова:

компетентнісний підхід, інструментальні компетенції

Анотація

Проаналізовано досвід впровадження компетентнісного підходу до освітньо-виховних практик ВНЗ. Обґрунтовано чинники активізації науково-педагогічної громадськості в усвідомленні такого інноваційного підходу як компонента зміни знаннєвої парадигми навчання. Визначено гальмівні чинники впровадження до освітньо-виховних практик вищого навчального закладу компетентнісного підходу. Наголошено, що визначальним чинником формування професійних компетентностей у випускників українських університетів має стати мотивація до успішного навчання, як система цілей, потреб і мотивів, що спонукають діяльнісну поведінку.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор В.І. Дмитрук, афіліація Kirovograd Faculty of Kyiv National University of Culture and Arts, ВП "Кіровоградський факультет Київського національного універси-тет культури і мистецтв"

    к. філол. н,, доцент

  • автор В.М. Павченко, афіліація Kirovograd Faculty of Kyiv National University of Culture and Arts, ВП "Кіровоградський факультет Київського національного універси-тет культури і мистецтв"

    к. істор. н., доцент

Посилання

Див.: Бібік Н.М. Компетентність у навчанні // Енциклопедія освіти /Н.М. Бі; АПН України; Гол. ред. В.Г. Кремень. - К.: Юрінком Інтер, 2008. - С. 408-409; Десятов Т. Національні рамки кваліфікацій в країнах ЄС: порівняльний аналіз: Наук.- «тод. посібник /ТДесятов; за ред. Н.Г.Ничкало. - К.: АртЕк, 2008. – 112 с.; Матеріали Іміжнародної наукової конференції „Імплементація західних освітніх стандартів у пост-кьких країнах" (Київ, 21-22 квіт. 2008). - К., 2008; Реалізація європейського дос-компетентнісного підходу у вищій школі України: Матеріали семінару в АПН країни 18 березня 2009 р. //Педагогіка і психологія. - 2009. - №3. -С. 13-71; та ін.

Див.: Зайчук Г. Педагогічні технології формування професійної компетенції «бутнього маркетолога туристичної сфери /Ганна Зайчук //Вища школа. - 2010. - №1. – С. 37-42; Сорокіна Г. Формування функціональних компетентностей майбутніх фахі-зв'язку / Галина Сорокіна // Вища школа. - 2009. - №12. - С. 34-38; та ін.

Ильенков Э.В. Об зстетической природе фантазии //Ильенков Э.В. Искусство и коммунистический идеал: Изб. ст. по философии й зстетике /Сост. А.Г.Новохатько; І- М. Лифіпица. / Эвальд Ильенков. - М.: Искусство, 1984. - 384 с.

Див.: Лебедева Е. Инновационное развитие и образование /Елена Лебедева Мировая экономика и международные отношения. - 2007. - №12. - С.45-54. DOI: https://doi.org/10.20542/0131-2227-2007-12-45-54

Див.: Лихачов Б.Т. Теория зстетического воспитания: Учеб. Пособие по спецкурсу для пед. ин-тов /Борис Лихачов. -М.: Просвещение, 1995. - 175 с.

Turning Educational Structures in Europe. – pa.eu.int/comm/education/policies/educ/tuning-en.html

Швалб Ю. Психологічні аспекти компетентнісного підходу в освіті / Ю. Швалб // Вшца школа. - 2010. - №1. - С.31-36.

Завантаження

Опубліковано

19-05-2022

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.

Як цитувати

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПЕДАГОГІЧНИХ СТУДІЯХ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ: ПРОБЛЕМИ ШПЛЕМЕНТАІПЇ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 61-68. https://doi.org/10.31812/educdim.4807