ДУХОВНІСТЬ ЯК ВИЗНАЧАЛЬНИЙ ЧИННИК НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ

Автор(и)

  • О.І. Шрамко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml
  • О.О. Шрамко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4819

Ключові слова:

духовність, національне виховання

Анотація

Акцентовано особливу увагу на актуальній проблемі духовного відродження України. Обґрунтовано субстанційні та структурно функціональні характеристики духовності як визначального чинника національного виховання. Зроблено висновок, що саме духовність уособлює національну визначеність певної людської спільноти, а проблема «духовність-нація» з необхідністю вбирає в себе всі наріжні вісі національного виховання – виховання національного духу, усвідомлення національної ідеї, залучення до національних традицій, формування національної самосвідомості.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор О.І. Шрамко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    к. філос. н., доцент

  • автор О.О. Шрамко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    студент

Посилання

Зуєв В.М. Специалист в условиях современного производства / В.М. Зуєв // Среднее проф. образование. - 2002. - №2. - С. 2-12.

Кремень В.Г. Освіта і наука України: шляхи модернізації (факти, роздуми, перспективи) / В.Г.Кремень. -К. : Грамота, 2003. - 58с.

Кубіцький С.О. Деякі аспекти оцінки якості підготовки конкурентоспромож¬ного фахівця в Україні та за її межами / С.О. Кубіцький // Професійна освіта. Науково-методичний збірник. - 2002. - №27. - С. 3-9.

Осипов П.Н. ГОС СПО как условие повишенной конкурентноспособности и профессиональной мобильности випускников ССУЗов на ринке труда / П.Н. Осипов // Среднее профессиональное образование. - 2002. - №3. - С. 18-20.

Романовский О.Г. Сучасні підходи до проектування психолого-педагогічної моделі інженера керівника / О.Г. Романовський // Педагогіка і психологія. - 2000. - №4. -С. 69-78.

Словарь иностранних слов. - М.: Рус. яз., 1990. - 624 с.

Завантаження

Опубліковано

19-05-2022

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.

Як цитувати