ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕРЕПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • М.Ю. Міронова Zaporizhzhya Classical Private University , Запорізький Класичний приватний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4834

Ключові слова:

професія , професійна спрямованість, післядипломна перепідготовка

Анотація

Проаналізовано теоретичні й методологічні основи формування професійної  спрямованості майбутніх психологів у процесі професійної перепідготовки у ВНЗ. Визначено теоретичні основи дослідження формування професійних якостей майбутніх спеціалістів з психології. Зроблено висновок, що психологічними механізмами професійної спрямованості майбутніх психологів може виступати складна багаторівнева структура мотивів, цінностей, особистісних смислів та здібностей, що визначають професійно важливі якості психолога. 

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор М.Ю. Міронова , афіліація Zaporizhzhya Classical Private University, Запорізький Класичний приватний університет

    аспірантка

Посилання

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность / А.Н. Леонтьев. - М.: Прогресе, 1987. - 304 с.

Маркова А.К. Психология труда учителя / А.К. Маркова. - М.: Прогресе, 1993. – 190 с.

Ростунов А.Т. Формирование профессиональной пригодности / А.Т. Ростунов. - М.: Прогресе, 1994. - 176 с.

Титма М.Х. Вьібор профессии как социальная проблема (на материалах конкретньк исследований в ЗССР) / М.Х. Титма. - М., 1985. - 198 с.

Халяшша Л.Н. Социализация учителя / Л.Н. Халяпина. - Кузнецк : Кузбассвузиздат, 1995. - 128 с.

Шавир П.А. Психология профессионального самоопределения в ранней юности / П.А. Шавир. - М.: Прогресе, 1991. - 395 с.

Шишкина Л.И. Социально-правовие вопросьі профориентации молодежи / Л.И. Шишкина. - Л.: ЛГУ, 1989. - 162 с.

Завантаження

Опубліковано

19-05-2022

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕРЕПІДГОТОВКИ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 190-197. https://doi.org/10.31812/educdim.4834