РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНИХ СИСТЕМ В СИНЕРГЕТИЧНОМУ ВИМІРІ

Автор(и)

  • О.Є. Остапчук Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4908

Ключові слова:

педагогічна система, самооорганізація, інноваційний розвиток

Анотація

Досліджено особливості розвитку педагогічних систем на основі ідей синергетики. Охарактеризовано стратегію оптимізації і стратегію інноваційного розвитку педагогічних систем. Зазначено, що ефективність розвитку педагогічних систем визначається процесом самоорганізації. Розкрито можливості застосування ідей і принципів теорії самоорганізації до побудови оновленого розуміння сутності педагогічної системи, її проектування і розвитку в умовах відкритості, динамічності, змінності середовища.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Хаксн Г. Синергетика как мост между єстественными и социальными наукам / Г. Хакен. Синергетическая парадигма.-М. 2003.

Пригожин И. Порядок из хаоса / И. Погожин, И. Стенгенс. -М., 1987.

Курдюмов С.П. Закон эволюции и самоорганизация сложных систем / С.П. Курдюмов, Е.Н Князева-М. 1981.

Остапчук О.С. Синергетичний потенціал авторського проектування педагогічних систем / О.С. Остапчук // Педагoга і психологія. 2008. - № 2. - С. 86-100.

Завантаження

Опубліковано

19-05-2022

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади саморозвитку особистості в умовах сучасної модерн

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають