РОБОТА ПСИХОЛОГА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФІЛЮ НАВЧАННЯ У СТАРШІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4933Ключові слова:
профіль навчання, професійні інтереси і нахили, діагностика професійних інтересів і нахилівАнотація
Висвітлено процес становлення профільного навчання у старшій школі, його психологічний супровід. Подано модель профорієнтаційної роботи шкільного психолога з учнями ІХ класів щодо визначення профілю навчання у старшій школі. Запропоновано детальний зміст психолого-педагогічної роботи, спрямованої на професійне самовизначення школярів. Визначено етапи науково-методичного забезпечення. Зауважено, що шкільні психологи, класні керівники, педагогічна громадськість, батьки повинні враховувати при виборі школярами майбутньої професії вплив соціальних факторів.
Завантажити
Посилання
No references
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 T.S. Kapkanets

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.