РОБОТА ПСИХОЛОГА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФІЛЮ НАВЧАННЯ У СТАРШІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Т.С. Капканець Secondary school №125 , Загальноосвітня школа №125

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4933

Ключові слова:

профіль навчання, професійні інтереси і нахили, діагностика професійних інтересів і нахилів

Анотація

Висвітлено процес становлення профільного навчання у старшій школі, його психологічний супровід. Подано модель профорієнтаційної роботи шкільного психолога з учнями ІХ класів щодо визначення профілю навчання у старшій школі. Запропоновано детальний зміст психолого-педагогічної роботи, спрямованої на професійне самовизначення школярів. Визначено етапи науково-методичного забезпечення. Зауважено, що шкільні психологи, класні керівники, педагогічна громадськість, батьки повинні враховувати при виборі школярами майбутньої професії вплив соціальних факторів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

No references

Завантаження

Опубліковано

19-05-2022

Номер

Розділ

Розвивальна функція навчання - методологічна основа саморозвитку особистості

Як цитувати

РОБОТА ПСИХОЛОГА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФІЛЮ НАВЧАННЯ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 29, 215-219. https://doi.org/10.31812/educdim.4933