ШКІЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ПРЕДМЕТ ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В ШКОЛІ

Автор(и)

  • А.Д. Цимбалару Institute of Pedagogy of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine , Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4966

Ключові слова:

шкільне середовище, проектування, освітній простір

Анотація

Означено напрями інноваційних освітніх процесів у школі на двох рівнях: як локальні інновації в традиційній системі навчання, які не змінюють освітнє середовище школи і як впровадження цілісних освітніх систем, що сприяють формуванню інноваційного шкільного середовища в умовах проектування. Проаналізовано розвивальні навчальні системи, які формують особистісно зорієнтоване шкільне середовище. Визначені умови ефективного функціонування вікового навчального простору. Описано особливості антропологічно орієнтованих шкіл. Запропоновано моделі інноваційного освітнього середовища шкіл, де пріоритетними напрямами є гуманізація, екологізація та інтеграція.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Битянова М. Р. Работа с ребенком в образовательной среде решение задач й проблем развития : научно-методическоє пособие для психологов й педагогов / М.Р. Битянова. - М. : МГППУ, 2006. - 96 с.

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта України . - 2002. - № 33. 23 квітня. - С. 4-6.

Проданов И. И. Исследование путей управлення профессионализмом учителя в инновационной системе образования региона / И.И. Проданов. - СПб. Узд-во РПГУ им. А. Й. Герцена, 1998. - 239 с.

Фрумин И. Д. Образовательное пространство как пространство развития / И.Д. Фрумин, Б.Д. Зльконин // ВопросьІ психологии. - 1993. - №1. - С. 24-32.

Завантаження

Опубліковано

19-05-2022

Номер

Розділ

Моніторинг саморозвитку особистості: новітні засоби та підходи

Як цитувати

ШКІЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ПРЕДМЕТ ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В ШКОЛІ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 29, 342-350. https://doi.org/10.31812/educdim.4966