УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО НАВЧАЛЬНО- ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ У ВИПУСКНИКІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ГІМНАЗІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5027Анотація
Формування дослідницьких інтересів може бути досить ефективним, якщо забезпечити тісний зв'язок навчально-пізнавальної та навчально-дослідної діяльності учнів. Дидактичні умови, в залежності від змістовної, процесуальної та
мотиваційної сторони навчально-дослідницької роботи, повинні бути організовані з урахуванням можливостей, здібностей та досвіду пізнавальної активності учнів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
No references.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2000
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2000 І.А. Kravtsova

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО НАВЧАЛЬНО- ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ У ВИПУСКНИКІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ГІМНАЗІЙ. (2000). Педагогіка вищої та середньої школи, 2, 71-77. https://doi.org/10.31812/educdim.5027