УПРОВАДЖЕННЯ ITРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРАКТИКУ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ ЯК ЗАСОБУ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ

Автор(и)

  • О.В. Ковшарь ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5863

Анотація

In article problems of use game technologies at lessons of the school and tasks which raise cognitive interest of schoolboy.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Жорник О. Формування пізнавальної активності учнів у процесі спільної ігрової діяльності // Рідна школа. - 2000. - №1. - С. 27-29.

Крутій В. А. Активізація навчальної діяльності школярів у процесі використання дидактичних ігор//Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня к.п.н. - Київ. - 2002.- 21 с.

Качество знаний учащихся и пути его соверш енствования/П од ред. М.Н. Скаткина, В.В. Краевского. - М.: Педагогика, 1978. - 205 с.

Кондрашова Л.В., Виевская М.Г., Савченко Л.О. Имитеционно-игровое обучение в высшей школе: учебное пособие, - Кривой Рог: КГПУ, 2001. -194 с.

Нові технології у професійній школі // Рідна школа. - 1996.- №10. - С. 75-77.

Педагогічні технологи/ О.С. Падалка, А.М. Нісімчук, І.О. Смолюк.

Шамова Т.И. Активизация учения школьников. - М.: Педагогика, 1982. -209 с.

Шаманская Н.В. Навчання в процесі гри // Початкова щкола.-1988. №10. - С. 43-45.

Завантаження

Опубліковано

27-05-2022

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

УПРОВАДЖЕННЯ ITРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРАКТИКУ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ ЯК ЗАСОБУ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 15, 258-264. https://doi.org/10.31812/educdim.5863

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають