ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ ДО ФАСИЛІТАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5879Анотація
The article introduces the pedagogical education organization model according to the psychological regularities of the personality’s standing mental new features formations.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Зимбардо Ф., Ляйппе М. Социальное влияние. - СПб.: Изд-во «Питер»,2000. - 448 с.
Роджерс К., Фрейберг Д. Свобода учиться. - М.: Смысл, 2002. - 527 с.
Miller G.D., Pritscher С.Р. On Education and Values. In Praise of Pariahs and Nomads // Value Inquiry Book Series. - Voume 34. - Amsterdam - Atlanta: RODOPI, 1995. DOI: https://doi.org/10.1163/9789004458826
Завантаження
Опубліковано
27-05-2022
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 І.М. Avdeeva, N.L. Byezhanova

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ ДО ФАСИЛІТАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 15, 362-367. https://doi.org/10.31812/educdim.5879