ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • Н.О. Побережна ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6030

Анотація

У статті розкривається компетентність як складний індивідуально-психологічний стан, розглядаються шляхи формування інформаційної компетеності в результаті інтеграції теоретичних знань.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

No references.

Завантаження

Опубліковано

10-02-2009

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 24, 176-181. https://doi.org/10.31812/educdim.6030