ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6030Анотація
У статті розкривається компетентність як складний індивідуально-психологічний стан, розглядаються шляхи формування інформаційної компетеності в результаті інтеграції теоретичних знань.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
No references.
Завантаження
Опубліковано
10-02-2009
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 N.O. Poberezhna

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 24, 176-181. https://doi.org/10.31812/educdim.6030