ДІАГНОСТИКА СТАНУ ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПРОЦЕСІ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Ю.В. Гончаренко Запорізький національний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6082

Ключові слова:

початкова школа, естетичне виховання, хореографія, педагогічна діагностика

Анотація

У статті подані результати діагностування рівнів естетичної розвиненості учнів початкових класів засобами хореографії.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Горшкова Е/Л. Обучение языку движений как средство формировани у дошкольников музыкально-двигательного творчества: Дис ... канд. пед, наук: I3.00.01. - М., 1989. - 251 с.

Шевчук Л.С. Вплив українських музично-хореографічних традицій на музично-руховий розвиток старших дошкільників: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.08 - К., 2000. - 190 с.

Мартинснко О.Л. Педагогические условия формирования хореографических умении детей 5-6 летнего возраста в дошкольных учреждениях: Дис. канд. пед. наук: 13.00.08. - Б., 2005. - 213 с.

Завантаження

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

ДІАГНОСТИКА СТАНУ ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПРОЦЕСІ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. (2006). Педагогіка вищої та середньої школи, 16(1), 122-134. https://doi.org/10.31812/educdim.6082