РОЗВИТОК ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ ОСВГІ И

Автор(и)

  • Л.В. Нечаєва South Ukrainian NPU named after KD Ushinsky , Південноукраїнський НПУ імені К.Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6114

Ключові слова:

модернізація освіти, професіоналом вчителя мистецьких дисциплін, художнє мислення

Анотація

У статті розглядаються питання модернізації професійної підготовки майбутніх вчителів мистецьких дисциплін. Певної уваги автор надає значущості опанування мистецтвом як концептуальні базису розвитку їх художнього мислення.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Зязюн І. Гуманістична парадигма в освіті // Вища освіта в Україні: реалії, тенденції перспективи розвитку. - Київ, 1996. - С. 8-12.

Лещенко М. Зарубіжні технології підготовки вчителів до естетичного виховання. - Київ, 1996. - 192 с.

Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы / Пер. с англ. М: Смысл. - 425 с.

Орлов В. Професійне ставлення майбутніх вчителів мистецьких дисциплін: Монографія За заг. ред І.Л. Зязюна. - К.: Наукова думка, 2003. - 262 с.

Освітні технології. Навчально-методичний посібник / О.М. Пехота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін. / За заг. ред. О.М.Пехоти. - К: А.С.К, 2001. - 256 с.

Флоренский П.А. Избранное в 2-х т. - М.: «Правда», 1990. - 347 с.

Шевнюк О.Л. Зміст культурологічної освіти майбутнього вчителя // Проблеми педагогічних технологій. - 36. наукових праць. - №1. -Луцьк, 2002. - С. 133-140.

Завантаження

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

РОЗВИТОК ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ ОСВГІ И. (2006). Педагогіка вищої та середньої школи, 16(1), 352-360. https://doi.org/10.31812/educdim.6114