РОЗВИТОК ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ ОСВГІ И
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6114Ключові слова:
модернізація освіти, професіоналом вчителя мистецьких дисциплін, художнє мисленняАнотація
У статті розглядаються питання модернізації професійної підготовки майбутніх вчителів мистецьких дисциплін. Певної уваги автор надає значущості опанування мистецтвом як концептуальні базису розвитку їх художнього мислення.
Завантажити
Посилання
Зязюн І. Гуманістична парадигма в освіті // Вища освіта в Україні: реалії, тенденції перспективи розвитку. - Київ, 1996. - С. 8-12.
Лещенко М. Зарубіжні технології підготовки вчителів до естетичного виховання. - Київ, 1996. - 192 с.
Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы / Пер. с англ. М: Смысл. - 425 с.
Орлов В. Професійне ставлення майбутніх вчителів мистецьких дисциплін: Монографія За заг. ред І.Л. Зязюна. - К.: Наукова думка, 2003. - 262 с.
Освітні технології. Навчально-методичний посібник / О.М. Пехота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін. / За заг. ред. О.М.Пехоти. - К: А.С.К, 2001. - 256 с.
Флоренский П.А. Избранное в 2-х т. - М.: «Правда», 1990. - 347 с.
Шевнюк О.Л. Зміст культурологічної освіти майбутнього вчителя // Проблеми педагогічних технологій. - 36. наукових праць. - №1. -Луцьк, 2002. - С. 133-140.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 L.V. Nechayeva

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.