КЕРІВНИЦТВО УЧНІВСЬКИМ МУЗИЧНИМ КОЛЕКТИВОМ У КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Л.І. Паньків Institute of Arts of the National Pedagogical University named after M.P. Dragomanova , Інститут мистецтв національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6134

Ключові слова:

music teacher, personally-oriented studing, direction of pupils collective

Анотація

The article highlights the requirements to professional acnnties of a music teacher as a leader of a team. The mam principles of pedagogical leadership are considered over musical reaching coUeane from the point of view of personally oriented approach.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Бахтин М.М. Эстетика словесного творчества. - М.: Искусство, 1986.

Каган М.С. Мир общения: Проблемы межсубъектных отношений. - М.: Политиздат, 1988.

Олексюк О.М., Ткач М.М. Педагогіка духовного потенціалу особистості: сфера музичного мистецтва: Навч. посібник. - К.: Знания України, 2004.

Програми для середньої загальноосвітньої школи. - К.: Початкова школа, 2001.

Сухомлинский В.А. Мудрая власть коллектива. - М.: Молодая гвардия, 1975.

Рудчицька O.П. Педагогіка: загальна та мистецька. - Навч. посібник. К.: Інтерпроф, 2002.

Хуторской А.В. Методика личностно-ориентированного обучения. Как обучать всех по-разному?: Пособие для учителя - М.: ВЛАДОС-ПРЕСС, 2005.

Завантаження

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

КЕРІВНИЦТВО УЧНІВСЬКИМ МУЗИЧНИМ КОЛЕКТИВОМ У КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ. (2006). Педагогіка вищої та середньої школи, 16(2), 3-9. https://doi.org/10.31812/educdim.6134