ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Н.В. Гринченко ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6495

Анотація

In the article the author define program to the formation of the innovation personality pupil, open problem anxiety. There are revealed which stopped its development. This article considers the establishment and mould experiments.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Абибуллаєва Г.С. Проблеми формування міжособистісних відношень молодих школярів / Професіоналізм педагога (Європейський вибір України). - Ялта: РВВ КГУ, 2005.

Батракова С.М. Педагогічні прийоми емоційного впливу на учнів у процесі навчання. - Ярославль, 1987.

Буряк В.К. Розвиток Болонського процесу в європейських країнах // Рідна школа. - 2005. - № 8 (907). - С. 6-8. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4785

Буряк В.К. Розвиток педагогічної освіти - найважливіша передумова розвитку держави // Вища школа. - 2003. - № 6. - С. 44-57.

Гапоненко Л.О. Теорія і практика підготовки студентів до педагогічного спілкування: Монографія. - Дніпропетровськ: Пороги, 1997. - 226 с.

Кондрашова Л.В. Гуманизация учебно-воспитательного процесса школы: история, теория, поиски. - Кривой Рог: КГПИ, 1996. - 76 с.

Кондрашова Л.В. Морально-психологічна готовність студента до вчительської діяльності. - К.: Вища школа, 1987. - 56 с.

Крамаренко Г.С. Педагогічні стратегії розвитку інноваційної особистості // Вісник сільської школи. - 2004. - № 11-12. - С. 4-7.

Подобєдова Т.Ю. Проектування як педагогічний феномен: методологічні та теоретичні аспекти проблеми // Гуманітарні науки. Науково-практичний журнал, 2004. - № 1.

Прищепа П. Адаптація п’ятикласників до середньої школи // Психолог. - 2005. - № 37-38.

Сухомлинський В.О. Вірте в людину. - М.: Молода гвардія, 1970.

Завантаження

Опубліковано

29-12-2007

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. (2007). Педагогіка вищої та середньої школи, 19, 293-302. https://doi.org/10.31812/educdim.6495

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають