ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЩОДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ АНСАМБЛЕВОЇ НАВИЧКИ СТУДЕНТІВ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ

Автор(и)

  • Д.В. Бондаренко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6990

Ключові слова:

music teacher, ensemble skills, repertoire, vocal education

Анотація

The article pays special attention to the need to use active teaching methods in the process of forming the professionally necessary ensemble skills of the future music teacher.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Петрушов С. М. Практичні основи організації самостійної роботи студентів у вищому навчальному закладі: навч.-метод. посібник / С.М. Петрушов, Л.В. Шевцов. - Алчевськ: Дон. ДТУ, 2005. - 114 с.

Новые подходы к организации самостоятельной работы студентов по общественным наукам: сборник материалов межвузовской научно-методической конференции. - К.: КНИГА, 1991. - 115 с.

Безпалько В.Л. Слагаемые педагогической технологи / В П.Б еспалько. - М.: Педагогика, 1989. - С. 48-61.

Маркс К. Сочинения / К. Маркс, Ф. Энгельс. - 2-е изд. - Т. 29. - С. 188.

Вербицкии А.А. Совершенствование педагогического процесса в вузе / А. А. Вербицкий // Советская педагогика. - 1986. - № 6.

Украинський радянський енциклопедичний словник, в 3-х т. / [редкол.: А.В. Кудрицъкий та ін.]. - 2-е вид. - К., 1987. - С. 756.

Новий тлумачний словник української мови: в 4 т. / [укл. В. Яременко, О. Сліпушко]. — К.: Аконіт, 1990. - С. 941.

Моляко В.Д. Психологічна готовність до творчої праці / В.Д. Моляко. - К.: Знання. 1989. - 48 с.

Ямницький В.М. Вплив емоційних ситуацій на творчу діяльність учнів: дис. ... канд. псих, наук: 19 00.01 / В.М. Ямницький. - Одеський ін-т ім. К. Д. Уманського. - Одеса, 1993. - 144 с.

Завантаження

Опубліковано

14-12-2009

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЩОДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ АНСАМБЛЕВОЇ НАВИЧКИ СТУДЕНТІВ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 26, 63-67. https://doi.org/10.31812/educdim.6990

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають