ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • M.A. Слюсаренко ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7094

Ключові слова:

task approach, self-directed independent activities of students, motivation of learning, cognitive activities, student’s knowledge quality

Анотація

The article deals with the problem concerning self-directed independent activities at a teacher training higher educational establishment on the basis of a task approach as the means of improvement student s knowledge quality.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Басов М.Я. Избранные психологические произведения / М.Я. Басов. - М.: Педагогика, 1975. - 432 с.

Бахмат В.И. Повышение эффективности профессиональной подготовки студентов в условиях заданного подхода / В.И. Бахмат // Вестник развития науки и образования. - 2008. - № 1. - С. 100-103.

Басов М.Я. Избранные психологические произведения / М.Я. Басов. - М.: Педагогика, 1975. - 432 с.

Бахмат В.И. Повышение эффективности профессиональной подготовки студентов в условиях заданного подхода / В.И. Бахмат// Вестник развития науки и образования. - 2008. - № 1. - С. 100-103.

Завантаження

Опубліковано

05-05-2010

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. (2010). Педагогіка вищої та середньої школи, 27, 181-187. https://doi.org/10.31812/educdim.7094