ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ ФОНЕТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

  • O.C. Ткачук ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7187

Анотація

The issue which touches upon the problem of the use of the didactic gama of phonetic direction in the educational and instructional process is thrown light upon in the article. The application of various didactic games makes for the formation of the development if children's linguistic-aural perception, the enrichment and activization of their vocabulary, the mastering of divices and methods of educativnal-gamesome activity .

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Амонашвили Ш. А. В школу с шести лет. - М.: Педагогика, 1986. -175 с.

Ельконін Д.Б. Психология игри. - М.: Педагогика, 1976. - 304 с.

Менджерицкая Д.В. Воспитателю о детской игре. - М.: Просвещение, 1982. - 321 с.

Сентюріна Н.І. «Живое слово ребенка в вьіразительном чтении и устной речи (теория и практика): Пособие для родителей и педагогов. -X.: Изд-во «Основа» при Харьк. ун-те, 1992. - 288 с.

Сорокин Н.А. Дидактика. - М.: Просвещение, 1974. - 124 с.

Завантаження

Опубліковано

20-12-2010

Номер

Розділ

Підготовка вчителя початкової школи: досвід, проблеми, перспективи

Як цитувати

ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ ФОНЕТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ. (2010). Педагогіка вищої та середньої школи, 28, 326-333. https://doi.org/10.31812/educdim.7187