МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ДО ЕТНОКУЛЬТУРНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.7188Анотація
The topicality of problem of ethnocultural education is analysed in the article. The structure and conceptual bases of model of training teacher for professional activity in ethnocultural (policultural) educational field are presented.
Завантажити
Посилання
Программньш документ ЮНЕСКО «Реформа и развитие вмсшего образования»: Пособие по образованию в области прав человека с участием молодежи. - Совет Европы. - Париж: Издательство ЮНЕСКО, 1995. - С. 425. // Ресурс доступа: http://www.eycb.coe.int/compass/ru/pdf/chapter5.pdf2
Клепко С.Ф. Філософія освіти в європейському контексті. - Полтава: ПОІППО. - 2006. - 328 с.
Педагогика. Педагогические теории, системи, технологии / Под ред. С.А. Смирнова. - М., 2000.
Жорнова О.І. Соціокультурний контекст проблем викладання фундаментальних дисциплін у вищій школі / Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі: Збірник наукових праць. - Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2004. - 465 с.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 L.M. Maevska

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.