Формування духовно-моральних цінностей у майбутніх учителів у процесі фахової підготовки

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1176

Ключові слова:

цінності, духовно-моральні цінності, методи та форми формування духовно-моральних цінностей у майбутніх учителів

Анотація

У статті розкрита сутність понять «цінності», «духовно-моральні цінності». Автор обґрунтовує, що найважливішими завданнями загальноосвітніх навчальних закладів та вищої школи є формування духовно-моральних цінностей особистості в процесі її соціального становлення, а також розкриває особливості формування духовно- моральних цінностей у майбутніх учителів у процесі фахової підготовки.

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Світлана Миколаївна Щербина, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    Кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Анисимов С. Ф. Духовные ценности : производство и потребление / С. Ф. Анисимов. – М. : Мысль, 1988. – С. 15-45.

Бех І. Д. Особистісно зорієнтоване виховання : [наук.-метод. посібник] / І. Д. Бех. – К. : ІЗМН, 1998. – 204 с.

Вишневський О. У пошуках основ духовності / О. Вишневський // Рідна школа. – 1992. – № 9 – 10. – С. 4-47.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.

Сухомлинський В. О.Духовний світ школяра / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори : в 5 т. Т. 1. – К., 1976. – С. 209-400.

Завантаження

Опубліковано

17-02-2017

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Формування духовно-моральних цінностей у майбутніх учителів у процесі фахової підготовки. (2017). Педагогіка вищої та середньої школи, 49, 121-130. https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1176