Особливості мотивації ціннісного ставлення до майбутньої професії у навчальній діяльності студентів психологічного профілю

Автор(и)

  • Олена Анатоліївна Шолох National University"Chernihiv Collegium" Shevchenko , Национальный университет «Черниговский коллегиум» имени Т. Г. Шевченко , Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1242

Ключові слова:

навчальна мотивація, особистість студента, якість професійного навчання, цілеспрямований вплив на мотивацію

Анотація

У статті розглядаються проблеми сформованості навчальної мотивації студентства до процесу здобуття майбутньої професії. Представлені основні
засади продуктивного коректування мотивації ціннісного ставлення до майбутньої професійної діяльності в процесі навчання у вищому
навчальному закладі. Охарактеризовані сучасні наукові погляди на проблему мотивації студентів щодо успішного здобуття майбутньої професії психологічного спрямування. Визначені мотиваційні впливи, від яких залежать рівні сформованості в майбутніх фахівців готовності до практичної діяльності .

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Анатоліївна Шолох, афіліація National University"Chernihiv Collegium" Shevchenko, Национальный университет «Черниговский коллегиум» имени Т. Г. Шевченко, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка

    Викладач

Посилання

Анісімов С. Ф. Духовні цінності: виробництво і споживання / С.Ф. Анісімов. – М. : Думка, 1988. – 178 с.

Бачієва Л. О. Мотивація дослідницької діяльності магістрів інженерно-педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Л. О. Бачієва. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/2010_25_1/bahieva.pdf.

Журавльова О. І. Сучасні проблеми мотивації педагогічної діяльності в процесі навчання у вищій школі [Електронний ресурс] / О. І. Журавльова. –Режим доступу : http://www.nbuv.gov. ua/portal/soc_gum/pspo/2005_8_2/doc_pdf/jyravleva.pdf.

Занюк С. С. Тренінг особистісної причинності як метод формування мотивації навчання. Психологія / С. С. Занюк. – К. : Збірник наукових праць Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. – Вип. 2(9), ч. 1., 2000. – 176 с.

Занюк С. С.Мотиваційний тренінг. Формування мотивації учбової діяльності у студентів та старшокласників, Практична психологія та соціальна робота / С. С. Занюк. К. : Либідь. – 42 с.

Зимняя И. А. Педагогическая психология : [учебник для вузов] / И. А. Зимняя. – М. : Логос, 2003. – 384 с.

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. – СПб. : Питер, 2002. –512 с.

Коваленко O. E. Методика професійного навчання : [підруч. для студ. вищ. навч. закл.] / О. Е. Коваленко. – Х. : Видавництво НУА, 2005. –360 с.

Левченко О. О. До вирішення проблеми наближення культурного ідеалу молоді в сучасному вищому навчальному закладі : зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля / [за заг. ред. проф. О. Л. Голубенка] / Ч.1. – Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2002.

Маркова А. К. Формирование мотивации учения : [кн. для учителя] / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов. – М. : Просвещение, 1990. – 192 с.

Підгородецька В. М. Проблема формування мотивації навчальної діяльності студентів / В. М. Підгорецька // Научный прогресс на рубеже тысячелетий – 2007 : материалы II международной научно-практической конференции, 1-15 июн. 2007 г. – Днепропетровск : Наука и

образование, 2007. – Т. 9. – С. 23-26.

Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологи / С. Л. Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1973. – 423 с.

Сучасний філософський словник / [під заг. ред. проф. Е. Кемерова]. –Лондон; Фракфурт-на-Майні, Париж; Люксенбург; Москва; Мінськ : ПАНКПРИНТД, 1998. – 1064 с.

Завантаження

Опубліковано

17-02-2017

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного п

Як цитувати

Особливості мотивації ціннісного ставлення до майбутньої професії у навчальній діяльності студентів психологічного профілю. (2017). Педагогіка вищої та середньої школи, 49, 379-391. https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1242