Методика навчання правознавства (правознавча дидактика) як наука: об’єкт, предмет, мета, завдання, функції, методологія

Автор(и)

  • Лілія Тарасівна Рябовол Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University , Центральноукраинский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко , Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1295

Ключові слова:

методика навчання правознавства, правознавча дидактика, галузь педагогічної науки, об’єкт, предмет, мета, завдання, функції, методологічна основа правознавчої дидактики

Анотація

У результаті узагальнення і систематизації матеріалів з даної тематики висвітлено предмет, мету, завдання, функції, методологію правознавчої дидактики. Її предмет описано як дослідження особливостей організації навчання правознавства, розробка відповідних методичних систем. Її мету визначено у теоретичній та практичній площинах і конкретизовано у завданнях щодо продукування, узагальнення, перевірки на практиці істинності наукових знань про мету, зміст, методи, форми, результати навчання правознавства. Призначення даної науки висвітлено через широкий спектр її функцій. Описано методологічну основу проведення досліджень у цій галузі знань. Перспективним вважаємо аналіз ступеня розробленості категоріально-понятійного апарату, наукової та навчальної літератури, ґенези даної науки.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Лілія Тарасівна Рябовол, афіліація Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University, Центральноукраинский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

    Доктор педагогічних наук, доцент

Посилання

Андрусишин Б. І. Методика викладання шкільного курсу «Основи правознавства» : [підруч.] / Б. І. Андрусишин, А. М. Гуз. – Київ : Знання, 2008. – 301 с.

Кашкарьов Г. В. Методика викладання правознавства в школі в опорних схемах і таблицях / Г. В. Кашкарьов. – Харків : Основа, 2011. – 64 с.

Крапанева Е. М. Теория и методика обучения праву : [учеб. пособ.] / Е. М. Крапанева. – Екатеринбург : Рос. гос. проф.-пед. ун-т, 2010. – 166 с.

Кушнаренко Н. М. Організація та методика науководослідницької діяльності : [підруч. для студ. вищ. навч. закл.] / Н. М. Кушнаренко, В. М. Шейко. – Київ : Знання, 2006. – 307 с.

Лякішева А. В. Методика викладання навчальних дисциплін соціальнопедагогічного напряму студентам ВНЗ : [навч.-метод. посіб.] / А. В. Лякішева, Л. К. Грицюк. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013. – 504 с.

Певцова Е. А. Теория и методика обучения праву : [учебник для студ. высш. учеб. завед.] / Е. А. Певцова. – Москва : ВЛАДОС, 2003. – 400 с.

Рябовол Л. Т. Закони дидактики в навчанні правознавства: сутність та особливості дії / Л. Т. Рябовол // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. – 2011. – Вип. 16 (69). – С. 242–249.

Рябовол Л. Т. Методика навчання правознавства в школі як наука / Л. Т. Рябовол // Управління організацією навчально-виховного процесу в середній і вищій школі : Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 13–14 березня 2012 р.) : матер. конф. – Полтава, 2012. – С. 112–113.

Чужикова В. Г. Методика викладання права : [навч. посіб.] / В. Г. Чужикова. – Київ : КНЕУ, 2009. –425 с.

Завантаження

Опубліковано

18-04-2017

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Методика навчання правознавства (правознавча дидактика) як наука: об’єкт, предмет, мета, завдання, функції, методологія. (2017). Педагогіка вищої та середньої школи, 50, 125-136. https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1295