Роль принципів наступності і перспективності в організації безперервної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1301Ключові слова:
безперервність, безперервна освіта, мета безперервної освіти, особливість безперервної освіти, наступність, перспективність, наступність як дидактичний принцип, умови реалізації наступності в безперервній освітіАнотація
У статті автор розглядає поняття «безперервна освіта», визначає її мету, етапи безперервної освіти, проводить теоретичний аналіз досліджень феномена «безперервна освіта», визначає особливості безперервної освіти, прослідковує взаємозв’язок принципів наступності та перспективності в системі безперервної освіти, аналізує сучасні тлумачення принципів наступності та перспективності в навчанні, визначає їх сутність та роль в організації освітнього процесу, умови реалізації принципу наступності в освітньому процесі; подальше дослідження зазначеної проблеми буде пов’язуватись із забезпеченням наступності, перспективності передшкільної освіти як складової безперервної системи освіти.
Завантажити
Посилання
Богуш А. М. Вектор наступності державних стандартів дошкільної та початкової освіти / А. М. Богуш // Дошкільне виховання. – 2012. – № 7. – С. 21–23.
Вашуленко М. С. Навчання грамоти в підготовчих класах /М. С. Вашуленко, Н. Ф. Скрипченко. – Київ : Радянська школа, 1982. – 174 с.
Венгер Л. А. Формирование психических действий и умственное развитие ребёнка / Л. А. Венгер // Обучение и развитие младших школьников : материалы межреспубликанского симпозиума / [под ред. Г. С. Костюка]. –Киев : Типолитография КВИРТУ, 1970. – С. 182–186.
Енциклопедія освіти / Академія пед. наук України; [гол. ред. В. Г. Кремень]. – Київ : Хрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
Закон України «Про освіту» // Голос України. – 1996. – 25 квітня.
Ковшар О. Значення процесу наступності для розвитку освіти / О. Ковшар // Формування особистості дошкільника засобами освітніх технологій : Всеукр. наук.- практ. конф. (м. Кривий Ріг, 11–12 жовтня 2012 р.) : матер. конф. – Кривий Ріг, 2012. – С. 15–20.
Кремень В. XXI сторіччя : нова освітня політика / В. Кремень // Дошкільне виховання. – 2003. – № 1. – С. 3–5.
Кустов Ю. А. Место и роль преемственности в педагогике высшей школы / Ю. А. Кустов // Современная высшая школа. – 1988. – № 1. – С. 63– 76.
Люблинская А. А. Психологические основы школьной зрелости / А. А. Люблинская // Формирование школьной зрелости ребенка. – Таллин, 1982. – С. 151–155.
Огнев’юк В. О. Освіта в системі цінностей сталого людського розвитку : [монографія] / В. О. Огнев’юк. – Київ : Знання України, 2003. – 450 с.
Ожегов С. И. Словарь русского языка / С. И. Ожегов. – Москва : Русский язык, 1986. – 798 с.
Философский энциклопедический словарь / [гл. ред. Л. Ф. Ильичев.]. – Москва : Сов. энциклопедия, 1983. – 840 с.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Олена Вікторівна Ковшар

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.