Організація креативної діяльності студентів у процесі навчання в педагогічному університеті
DOI:
https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1309Ключові слова:
креативність, креативна діяльність, студент, навчальний процес, педагогічний університет, методи інтерактивного навчанняАнотація
У статті науково обґрунтовано організацію креативної діяльності студентів у процесі їх навчання у вищій школі. Мета статті – показати, що позитивна динаміка організації креативної діяльності студентів у процесі навчання в педагогічному університеті сполучена з виявленням потреби в особистісно-професійному зростанні, нестандартному виконанні навчальних завдань, стійкому інтересі студентів до саморозвитку, самовдосконалення й професійного самоствердження. Автор подає теоретичний аналіз, виокремлює основні характеристики креативності. За результатами аналізу представлено мотиви дій, що спонукають особистість до креативної діяльності задля необхідності реалізувати своє «Я». Розроблено систему креативних завдань, що забезпечують реалізацію креативної діяльності студентів вищої школи.
Завантажити
Посилання
Лазарєв М. О. Основи педагогічної творчості : [навчальний посібник для пед. ін-тів] / М. О. Лазарев. – Суми : ВВП «Мрія-1». – ЛТД, 1995. – 212 с.
Морозов А. В. Креативная педагогика и психология : [учебное пособие] / А. В. Морозов, Д. В. Чернилевский. – Москва : Академический Проект, 2004. – 216 с.
Проблеми художньо-естетичної освіти та виховання учнівської і студентської молоді в умовах національного відродження : [монографія] / О. Н. Дем’янчук, Г. І. Кутузова, В. С. Петрович. – Луцьк : Вежа, 2001. – 272 с.
Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості вчителя : [навч. посіб.] / С. О. Сисоєва. – Київ : ІСДОУ, 2006. – 112 с.
Трик Х. Е. Креативность как процесс / Х. Е. Трик. – Москва : Наука, 1987. – 128.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Олена Сергіївна Білоус

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.