Контекстуалізація професійної підготовки дизайнерів одягу у ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2358Ключові слова:
контекстний підхід, контекстуалізація, контекст, професійний контекст, професійний контекст майбутнього дизайнера одягу, мотиваційно-ціннісний контекст, творчо-проектувальний контекст, виробничий контекстАнотація
Желанова В. В. Контекстуалізація професійної підготовки майбутніх дизайнерів одягу у ВНЗ.
У представленій статті розглянуто принцип контекстуалізації у форматі професійної підготовки дизайнерів одягу у ВНЗ. Висвітлено концептуальні засади контекстуалізацїі професійної підготовки майбутніх дизайнерів одягу. Подано дефініції поняття «контекстний підхід», «контекст», «професійний контекст». Обґрунтовано феномен «професійний контекст майбутнього дизайнера одягу» й розглянуто його структуру, що містить мотиваційно-ціннісний, творчо-проектувальний, виробничий контексти. Розкрито змістову площину контекстуалізації. Проаналізовано організаційні аспекти контекстуалізації, що пов’язані з упровадженням певного педагогічного інструментарію контекстної спрямованості.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Вікторія В’ячеславівна Желанова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.