Контекстуалізація професійної підготовки дизайнерів одягу у ВНЗ

Автор(и)

  • Вікторія В’ячеславівна Желанова , , Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2358

Ключові слова:

контекстний підхід, контекстуалізація, контекст, професійний контекст, професійний контекст майбутнього дизайнера одягу, мотиваційно-ціннісний контекст, творчо-проектувальний контекст, виробничий контекст

Анотація

Желанова В. В. Контекстуалізація професійної підготовки майбутніх дизайнерів одягу у ВНЗ.

У представленій статті розглянуто принцип контекстуалізації у форматі професійної підготовки дизайнерів одягу у ВНЗ. Висвітлено концептуальні засади контекстуалізацїі професійної підготовки майбутніх дизайнерів одягу. Подано дефініції поняття «контекстний підхід», «контекст», «професійний контекст». Обґрунтовано феномен «професійний контекст майбутнього дизайнера одягу» й розглянуто його структуру, що містить мотиваційно-ціннісний, творчо-проектувальний, виробничий контексти. Розкрито змістову площину  контекстуалізації. Проаналізовано організаційні аспекти контекстуалізації, що пов’язані з упровадженням певного педагогічного інструментарію контекстної спрямованості.

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Вікторія В’ячеславівна Желанова, афіліація , , Київський університет імені Бориса Грінченка

    доктор педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

11-05-2016

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати