Специфіка організації іншомовної підготовки студентів технічних спеціальностей на засадах діалогічного навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2364Ключові слова:
діалогічне навчання, навчальний діалог, іншомовна підготовка, студенти технічних спеціальностейАнотація
Лапіна В. О. Специфіка організації іншомовної підготовки студенів технічних спеціальностей на засадах діалогічного навчання.
У статті розглянуто особливості організації діалогічного навчання іноземних мов на засадах педагогіки співпраці в контексті іншомовної підготовки студентів технічних вишів, які сприяють максимальній реалізації дидактичного потенціалу навчального діалогу як ефективного засобу формування тих чи тих навичок і вмінь.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-05-2016
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Вікторія Олексіївна Лапіна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Специфіка організації іншомовної підготовки студентів технічних спеціальностей на засадах діалогічного навчання. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 23-26. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2364