Специфіка організації іншомовної підготовки студентів технічних спеціальностей на засадах діалогічного навчання

Автор(и)

  • Вікторія Олексіївна Лапіна , , ДВНЗ «Національний гірничий університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2364

Ключові слова:

діалогічне навчання, навчальний діалог, іншомовна підготовка, студенти технічних спеціальностей

Анотація

Лапіна В. О. Специфіка організації іншомовної підготовки студенів технічних спеціальностей на засадах діалогічного навчання.

У статті розглянуто особливості організації діалогічного навчання іноземних мов на засадах педагогіки співпраці в контексті іншомовної підготовки студентів технічних вишів, які сприяють максимальній реалізації дидактичного потенціалу навчального діалогу як ефективного засобу формування тих чи тих навичок і вмінь.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Вікторія Олексіївна Лапіна, афіліація , , ДВНЗ «Національний гірничий університет»

    кандидат педагогічних наук

Завантаження

Опубліковано

11-05-2016

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Специфіка організації іншомовної підготовки студентів технічних спеціальностей на засадах діалогічного навчання. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 23-26. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2364