Дидактичні основи підготовки інженера-педагога у вищому навчальному закладі
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2386Ключові слова:
професійна освіта, інженер-педагог, принципи професійного навчання, методи теоретичного й виробничого навчанняАнотація
Пасічна О. В. Дидактичні основи підготовки інженера-педагога у вищому навчальному закладі.
У статті розглянуто техніко-технологічний та психолого-педагогічний складники компетентності інженера-педагога. Акцентується увага на інтегрованому характері цієї професії, на особливостях її виробничої характеристики. Проаналізовано компоненти професіограми інженера-педагога. Описано принципи й методи професійного навчання.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-05-2016
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олена Вікторівна Пасічна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Дидактичні основи підготовки інженера-педагога у вищому навчальному закладі. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 27-29. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2386