Дидактичні основи підготовки інженера-педагога у вищому навчальному закладі

Автор(и)

  • Олена Вікторівна Пасічна , , ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2386

Ключові слова:

професійна освіта, інженер-педагог, принципи професійного навчання, методи теоретичного й виробничого навчання

Анотація

Пасічна О. В. Дидактичні основи підготовки інженера-педагога у вищому навчальному закладі.

У статті розглянуто техніко-технологічний та психолого-педагогічний складники компетентності інженера-педагога. Акцентується увага на інтегрованому характері цієї професії, на особливостях її виробничої характеристики. Проаналізовано компоненти професіограми інженера-педагога. Описано принципи й методи професійного навчання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Вікторівна Пасічна, афіліація , , ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат філологічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

11-05-2016

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Дидактичні основи підготовки інженера-педагога у вищому навчальному закладі. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 27-29. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2386