Експериментальна перевірка ефективності методики підготовки керівника вокального ансамблю

Автор(и)

  • Ху Манлі National Pedagogical Dragomanov University , Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2387

Ключові слова:

методика, формувальний експеримент, керівник вокального ансамблю, навчально-виховний процес, спецкурс

Анотація

Ху Манлі. Експериментальна перевірка ефективності методики підготовки керівника вокального ансамблю.

У статті розкривається ефективність авторської методики, запропонованої для фахової підготовки вчителя музики – керівника вокального ансамблю в системі вищої музично-педагогічної освіти України та Китаю. Визначено завдання формувального експерименту. Вибір методів, залучених до експериментального дослідження, пов’язаний із необхідністю отримання достовірних даних, які б засвідчили динаміку змін та ефективність системи вищої музично-педагогічної освіти, її відповідність вимогам щодо ролі та функцій освіти в підготовці майбутніх керівників вокального ансамблю завдяки впровадженню розробленої нами методики. Висвітлено основні етапи формування методичної підготовленості студентів до керівництва вокальним ансамблем

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ху Манлі, афіліація National Pedagogical Dragomanov University, Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

    аспірантка

Завантаження

Опубліковано

11-05-2016

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Експериментальна перевірка ефективності методики підготовки керівника вокального ансамблю. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 49-53. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2387