Експериментальна перевірка ефективності методики підготовки керівника вокального ансамблю
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2387Ключові слова:
методика, формувальний експеримент, керівник вокального ансамблю, навчально-виховний процес, спецкурсАнотація
Ху Манлі. Експериментальна перевірка ефективності методики підготовки керівника вокального ансамблю.
У статті розкривається ефективність авторської методики, запропонованої для фахової підготовки вчителя музики – керівника вокального ансамблю в системі вищої музично-педагогічної освіти України та Китаю. Визначено завдання формувального експерименту. Вибір методів, залучених до експериментального дослідження, пов’язаний із необхідністю отримання достовірних даних, які б засвідчили динаміку змін та ефективність системи вищої музично-педагогічної освіти, її відповідність вимогам щодо ролі та функцій освіти в підготовці майбутніх керівників вокального ансамблю завдяки впровадженню розробленої нами методики. Висвітлено основні етапи формування методичної підготовленості студентів до керівництва вокальним ансамблем
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ху Манлі

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.