Основні напрями та особливості професійної підготовки вчителів німецької мови в Україні

Автор(и)

  • Лариса Сергіївна Дзевицька Kryvyi Rih Institute of Economics of SIHE “Kryvyi Rih National University" , Криворожский экономический институт ГВУЗ «Криворожский национальный университет» , Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2389

Ключові слова:

іноземна мова, міжкультурна компетенція, освіта протягом усього життя, інноваційні особливості навчально-виховного процесу в школі, університетське співробітництво

Анотація

Дзевицька Л. С. Основні напрями та особливості професійної підготовки вчителів німецької мови в Україні.

У статті висвітлено основні напрями та особливості професійної підготовки вчителів німецької мови в Україні. Автор звертає увагу на сутність, форми підготовки майбутніх фахівців з німецької мови в українських педагогічних університетах. Основні принципи системи підготовки вчителів німецької мови розглядаються в розрізі порівняння із західною системою педагогічної підготовки вчителів відповідного профілю.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Лариса Сергіївна Дзевицька, афіліація Kryvyi Rih Institute of Economics of SIHE “Kryvyi Rih National University", Криворожский экономический институт ГВУЗ «Криворожский национальный университет», Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    старший викладач

Завантаження

Опубліковано

11-05-2016

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Основні напрями та особливості професійної підготовки вчителів німецької мови в Україні. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 58-63. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2389