Iнформацiйно-комунiкацiйнi технології та роль iнформацiї в умовах радикальної модернiзацiї суспiльства

Автор(и)

  • Олександр Іванович Дрогайцев Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2391

Ключові слова:

інформація, iнформацiйно-комунiкацiйнi технології, комп’ютерізація, інформаційна культура, модернізація суспільства, інформаційне поле, едукація, формування інформації

Анотація

Дрогайцев О. І. Iнформацiйно-комунiкацiйнi технології та роль iнформацiї в умовах радикальної модернiзацiї суспiльства.

Статтю присвячено розкриттю ролi інформації в сучасному суспiльствi. Розкрито низку змін у суспільному використанні інформаційно-комунікативних технологій; схарактеризовано чотири базові елементи при обміні інформацією в процесі комунікації: 1) відправник (адресант), особа, яка генерує ідеї або відбирає інформацію та передає її; 2) повідомлення, власне інформація, закодована за допомогою символів; 3) канал, засіб передавання інформації; 4) одержувач (адресат).

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олександр Іванович Дрогайцев, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

11-05-2016

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Iнформацiйно-комунiкацiйнi технології та роль iнформацiї в умовах радикальної модернiзацiї суспiльства. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 64-67. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2391

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають