Міждисциплінарний підхід при структуруванні змісту гуманітарних дисциплін

Автор(и)

  • Вікторія Олександрівна Устінова Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2397

Ключові слова:

міждисциплінарний підхід, міждисциплінарність, міждисциплінарний зміст, гуманітарна освіта, гуманітарні дисципліни, гуманітарне навчання, структурування

Анотація

Устінова В. О. Міждисциплінарний підхід при структуруванні змісту гуманітарних дисциплін.

Стаття присвячена вивченню особливостей застосування міждисциплінарного підходу у процесі структурування змісту гуманітарних дисциплін. Для досягнення поставленої мети використано такі загальнонаукові методи, як аналіз і порівняння педагогічних джерел з проблеми дослідження; узагальнення і синтез наукового знання щодо особливостей реалізації міждисциплінарного підходу. У роботі визначено основні шляхи втілення міждисциплінарністі у фаховій підготовці студентів педагогічних ВНЗ.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Вікторія Олександрівна Устінова, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат педагогічних наук

Завантаження

Опубліковано

11-05-2016

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Міждисциплінарний підхід при структуруванні змісту гуманітарних дисциплін. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 89-92. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2397