Дидактичні умови розвитку полікультурної компетентності старшокласників
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2398Ключові слова:
умови, дидактичні умови, полікультурна компетентність, розвиток полікультурної компетентності, старшокласники, форма роботи, мовне середовищеАнотація
Фурт Д. В. Дидактичні умови розвитку полікультурної компетентності старшокласників.
У статті проаналізовано погляди науковців на досліджувану проблему, визначено основні дидактичні умови розвитку полікультурної компетентності старшокласників на уроках англійської мови. З’ясовано поняття «дидактичні умови»; розглянуто основні форми роботи зі старшокласниками та визначено необхідні чинники для ефективного розвитку полікультурної компетентності. У роботі наголошено, що за умов методично грамотно організованої роботи з розвитку полікультурної компетентності, учні опановують загальноприйняті норми мовного спілкування і мовної поведінки в культурному середовищі, мова якого вивчається, та у своєму рідному.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Дар’я Володимирівна Фурт

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.