Дидактичні умови розвитку полікультурної компетентності старшокласників

Автор(и)

  • Дар’я Володимирівна Фурт Donetsk National University of Economics and Trade named after Mikhail Tugan-Baranovsky , Донецкий национальный университет экономики и торговли имени Михаила Туган-Барановского , Донецький національний університет економіки та торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2398

Ключові слова:

умови, дидактичні умови, полікультурна компетентність, розвиток полікультурної компетентності, старшокласники, форма роботи, мовне середовище

Анотація

Фурт Д. В. Дидактичні умови розвитку полікультурної компетентності старшокласників.

У статті проаналізовано погляди науковців на досліджувану проблему, визначено основні дидактичні умови розвитку полікультурної компетентності старшокласників на уроках англійської мови. З’ясовано поняття «дидактичні умови»; розглянуто основні форми роботи зі старшокласниками та визначено необхідні чинники для ефективного розвитку полікультурної компетентності. У роботі наголошено, що за умов методично грамотно організованої роботи з розвитку полікультурної компетентності, учні опановують загальноприйняті норми мовного спілкування і мовної поведінки в культурному середовищі, мова якого вивчається, та у своєму рідному.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Дар’я Володимирівна Фурт, афіліація Donetsk National University of Economics and Trade named after Mikhail Tugan-Baranovsky, Донецкий национальный университет экономики и торговли имени Михаила Туган-Барановского, Донецький національний університет економіки та торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

    старший викладач

Завантаження

Опубліковано

11-05-2016

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Дидактичні умови розвитку полікультурної компетентності старшокласників. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 92-97. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2398