Інтеграція освіти і науки: історичний аспект
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2401Ключові слова:
інтеграція, наука, освіта, освітньо-наукова інтеграція, інтеграційні процеси, ознаки інтеграціїАнотація
Вакуленко В. М. Інтеграція освіти і науки: історичний аспект.
У статті розглянуто історичні передумови інтеграції освіти і науки. Виявлено теоретичне підґрунтя інтеграції та теоретично осмислено феномен інтеграції освіти і науки. Визначено її сутність, інтерпретовано інтеграцію як цілісність процесуальних і результатних складників. В історії освіти розглядається специфіка інтеграції вітчизняної освіти і науки, яка багато в чому відрізняється від європейської освітньо-наукової традиції. Так, вітчизняні процеси інтеграції освіти і науки перебувають у тісному взаємозв’язку з історичними традиціями, які задають спрямованість і власне саму специфічність розвитку освіти і науки в Україні. Особливість вітчизняної наукової традиції складає її фундаментальна діалектична позиція на основі теорії пізнання як теорії відображення на відміну від західної метафізичної позиції на основі теорії пізнання як теорії репрезентації.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Валентина Миколаївна Вакуленко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.