Інтеграція освіти і науки: історичний аспект

Автор(и)

  • Валентина Миколаївна Вакуленко Eastern Ukrainian National University named after. Volodymyr Dahl (Severodonetsk) , Восточноукраинский национальный университет им. Владимира Даля (г. Северодонецк) , Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля (м. Сєвєродонецьк)

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2401

Ключові слова:

інтеграція, наука, освіта, освітньо-наукова інтеграція, інтеграційні процеси, ознаки інтеграції

Анотація

Вакуленко В. М. Інтеграція освіти і науки: історичний аспект.

У статті розглянуто історичні передумови інтеграції освіти і науки. Виявлено теоретичне підґрунтя інтеграції та теоретично осмислено феномен інтеграції освіти і науки. Визначено її сутність, інтерпретовано інтеграцію як цілісність процесуальних і результатних складників. В історії освіти розглядається специфіка інтеграції вітчизняної освіти і науки, яка багато в чому відрізняється від європейської освітньо-наукової традиції. Так, вітчизняні процеси інтеграції освіти і науки перебувають у тісному взаємозв’язку з історичними традиціями, які задають спрямованість і власне саму специфічність розвитку освіти і науки в Україні. Особливість вітчизняної наукової традиції складає її фундаментальна діалектична позиція на основі теорії пізнання як теорії відображення на відміну від західної метафізичної позиції на основі теорії пізнання як теорії репрезентації.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Валентина Миколаївна Вакуленко, афіліація Eastern Ukrainian National University named after. Volodymyr Dahl (Severodonetsk), Восточноукраинский национальный университет им. Владимира Даля (г. Северодонецк), Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля (м. Сєвєродонецьк)

    доктор педагогічних наук, професор

Завантаження

Опубліковано

11-05-2016

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек