До проблеми організації індивідуальної навчально-дослідницької діяльності студентів

Автор(и)

  • Світлана Михайлівна Соболєва Kharkiv Institute of Finance , Харьковский институт финансов , Харківський інститут фінансів

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2408

Ключові слова:

самостійна робота студента, навчально-дослідницька діяльність, індивідуальне навчально-дослідницьке завдання, проект, проектна діяльність, коучинг, педагогічний коучинг, коучингові технології

Анотація

Соболєва С. М. До проблеми організації індивідуальної навчально-дослідницької діяльності студентів.

У статті здійснено аналіз якості виконання студентами індивідуальних навчально-дослідницьких завдань, як одного з важливих видів самостійної роботи; визначено основні причини низької результативності навчально-дослідницької діяльності, такі, як: недостатній рівень базових знань із предметів шкільного курсу, академічна прокрастинація, низький рівень інформаційної культури студентів та відсутність навчальної мотивації. Запропоновано найбільш ефективні методи підвищення мотивації, організації та управління навчально-дослідницькою діяльністю студентів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Світлана Михайлівна Соболєва, афіліація Kharkiv Institute of Finance, Харьковский институт финансов, Харківський інститут фінансів

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

11-05-2016

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

До проблеми організації індивідуальної навчально-дослідницької діяльності студентів. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 145-150. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2408