Педагогічна деонтологія як етична норма підготовки майбутніх учителів початкової школи до створення інклюзивного середовища

Автор(и)

  • Олена Михайлівна Акімова Municipal Institution "Kharkiv Humanitarian Pedagogical Academy" , Коммунальное учреждение «Харьковская гуманитарно-педагогическая академия» , Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2415

Ключові слова:

педагогічна деонтологія, інклюзивна освіта, інклюзивне середовище, інклюзія, вчитель початкової школи, діти з особливими потребами

Анотація

Акімова О. М. Педагогічна деонтологія як етична норма підготовки майбутніх учителів початкової школи до створення інклюзивного середовища.

У статті проаналізовані основні аспекти педагогічної деонтології як норми підготовки майбутніх учителів початкової школи до створення інклюзивного середовища. Визначено завдання інклюзивної освіти майбутнього вчителя початкової школи. Уточнено зміст понять «інклюзивна освіта» та «інклюзивне середовище» для майбутніх учителів початкової школи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Михайлівна Акімова, афіліація Municipal Institution "Kharkiv Humanitarian Pedagogical Academy", Коммунальное учреждение «Харьковская гуманитарно-педагогическая академия», Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-01-2016

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Педагогічна деонтологія як етична норма підготовки майбутніх учителів початкової школи до створення інклюзивного середовища. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 3-8. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2415