Іміджева компетентність майбутнього вчителя початкової школи як освітньо-професійна новація

Автор(и)

  • Тетяна Яківна Довга Kirovohrad State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko , Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко , Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2424

Ключові слова:

професійна компетентність, іміджева компетентність, іміджева діяльність, освітньо-професійна підготовка, майбутній учитель початкової школи

Анотація

Довга Т. Я. Іміджева компетентність майбутнього вчителя початкової школи як освітньо-професійна новація.

У статті здійснено порівняльний аналіз поглядів вітчизняних і зарубіжних учених на проблему професійної компетентності вчителя. Розкрито сутність іміджевої компетентності вчителя та показано її взаємозв’язок з професійною компетентністю. Подано приклади дидактичних засобів для формування іміджевої компетентності у змісті освітньо-професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Тетяна Яківна Довга, афіліація Kirovohrad State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko, Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

    кандидат педагогічних наук, професор

Завантаження

Опубліковано

18-07-2019

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Іміджева компетентність майбутнього вчителя початкової школи як освітньо-професійна новація. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 30-35. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2424