Роль соціальної компетентності у розвитку соціальної відповідальності учнів у мікросередовищі

Автор(и)

  • Ольга Миколаївна Василенко Харківський національний педагогічний університет імені Григорія Сковороди image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2435

Ключові слова:

соціальний, компетентність, співробітництво, відповідальність, обов’язок, принцип субсидіарності, мікросередовище

Анотація

Василенко О. М. Роль соціальної компетентності у розвитку соціальної відповідальності учнів у мікросередовищі.

У статті на основі аналізу сучасних досліджень розглядається соціальна відповідальність як механізм соціальної компетентності, що сприяє співробітництву в групі на основі обізнаності про соціально-правові норми співпраці, готовності виконувати обов’язок та нести відповідальність за свої дії. Автор уточнює вміння, що забезпечує формування соціальної компетентності учнів, розкриває значення принципу субсидіарності у розвитку соціальної відповідальності учнів на основі формування певної рефлексивної позиції учнів із використанням прийомів формування відповідальності за свої вчинки. Доведено, що якість оволодіння соціальною компетентністю учнями сприяє відтворенню та розвитку соціальної відповідальності на індивідуальному і мікросередовищному рівнях.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ольга Миколаївна Василенко, афіліація Харківський національний педагогічний університет імені Григорія Сковороди

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-01-2016

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Роль соціальної компетентності у розвитку соціальної відповідальності учнів у мікросередовищі. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 85-90. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2435