Роль соціальної компетентності у розвитку соціальної відповідальності учнів у мікросередовищі
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2435Ключові слова:
соціальний, компетентність, співробітництво, відповідальність, обов’язок, принцип субсидіарності, мікросередовищеАнотація
Василенко О. М. Роль соціальної компетентності у розвитку соціальної відповідальності учнів у мікросередовищі.
У статті на основі аналізу сучасних досліджень розглядається соціальна відповідальність як механізм соціальної компетентності, що сприяє співробітництву в групі на основі обізнаності про соціально-правові норми співпраці, готовності виконувати обов’язок та нести відповідальність за свої дії. Автор уточнює вміння, що забезпечує формування соціальної компетентності учнів, розкриває значення принципу субсидіарності у розвитку соціальної відповідальності учнів на основі формування певної рефлексивної позиції учнів із використанням прийомів формування відповідальності за свої вчинки. Доведено, що якість оволодіння соціальною компетентністю учнями сприяє відтворенню та розвитку соціальної відповідальності на індивідуальному і мікросередовищному рівнях.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ольга Миколаївна Василенко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.