Реалізація компетентнісного підходу під час формування в молодших школярів навичок мовних розборів

Автор(и)

  • Ірина Валеріївна Жигора Kirovohrad State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko , Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко , Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2438

Ключові слова:

компетентнісний підхід, мовна компетентність, мовний розбір, мовний аналіз

Анотація

Жигора І. В. Реалізація компетентнісного підходу під час формування в молодших школярів навичок мовних розборів.

У статті проаналізовано поняття компетентнісного підходу під час формування в молодших школярів навичок мовних розборів. Основну увагу зосереджено на мовному розборі як показнику обізнаності (компетентності) учнів початкових класів у певному мовному матеріалі. Мовний розбір досліджується як засіб узагальнення та систематизації набутих знань учнів з української мови, що сприяє роботі над формуванням загальномовної компетентності учнів початкових класів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ірина Валеріївна Жигора, афіліація Kirovohrad State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko, Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

    кандидат філологічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-01-2016

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Реалізація компетентнісного підходу під час формування в молодших школярів навичок мовних розборів. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 100-106. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2438