Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів

Автор(и)

  • Сергій Петрович Семенець Житомирський державний університет імені Івана Франка image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2441

Ключові слова:

дидактична модель, методи навчання, розвивально-задачний метод навчання математики

Анотація

Семенець С. П. Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів.

У контексті особистісно-розвивального підходу проаналізовано методи навчання математики, створено нелінійну дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності учнів. За результатами змістово-теоретичного аналізу та дидактичного моделювання розроблено розвивально-задачний метод навчання математики.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Сергій Петрович Семенець, афіліація Житомирський державний університет імені Івана Франка

    доктор педагогічних наук, професор

Завантаження

Опубліковано

23-07-2019

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 118-125. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2441

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають