Можливості поєднання компетентнісного та контекстного підходів у фаховій підготовці майбутніх перекладачів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2447Ключові слова:
майбутній перекладач, контекстний підхід, професійна компетентність, перекладацька діяльність, навчальна діяльністьАнотація
Бочарникова Т. Ф. Можливості поєднання компетентнісного та контекстного підходів у фаховій підготовці майбутніх перекладачів.
У статті аналізуються можливості поєднання компетентнісного та контекстного підходів у фаховій підготовці майбутніх перекладачів. Вивчається сутність компетентнісного та контекстного підходів. Наголошується на необхідності доповнення компетентнісного підходу контекстним у процесі професійної підготовки студентів, що характеризується максимальним наближенням змісту та форм навчання до змісту і форм професійної діяльності фахівця. Уточнюються поняття «перекладацька діяльність», «професійна компетентність» та «перекладацька компетенція».
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Тетяна Федорівна Бочарникова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.