Особливості взаємодії мови і культури у розвитку соціокультурного компонента іншомовної освіти

Автор(и)

  • Віктор Миколайович Махінов National Pedagogical Dragomanov University , Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2449

Ключові слова:

соціокультурний компонент змісту навчання іноземної мови, соціокультурний компонент навчання іноземної мови, іншомовна комунікативна компетенція, міжкультурна комунікація, шкільна освіта, загальноєвропейський освітній простір

Анотація

Махінов В. М. Особливості взаємодії мови і культури у розвитку соціокультурного компонента іншомовної освіти.

Актуальність дослідження зумовлена значимістю перспективи розвитку соціокультурного компонента в іншомовному освітньому просторі, соціокультурного чинника навчання іноземної мови для формування і розвитку особистості студентів педагогічних ВНЗ, для їх підготовки до професійного спілкування на міжкультурному рівні.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Віктор Миколайович Махінов, афіліація National Pedagogical Dragomanov University, Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

    доктор педагогічних наук, професор

Завантаження

Опубліковано

23-07-2019

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Особливості взаємодії мови і культури у розвитку соціокультурного компонента іншомовної освіти. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 161-169. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2449