Соціокультурний підхід до навчання англійської мови у вищому навчальному закладі

Автор(и)

  • Людмила Миколаївна Покорна Херсонський державний унiверситет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2453

Ключові слова:

комунікативна компетенція, соціокультурна компетенція, країнознавча компетенція, лінгвокраїнознавча компетенція, соціолінгвістична компетенція

Анотація

Покорна Л. М. Соціокультурний підхід до навчання англійської мови у вищому навчальному закладі.

У статті аналіз особливостей формування комунікативної компетенції дозволив відокремити соціокультурну компетенцію майбутніх учителів англійської мови в окремий компонент комунікативної компетенції та розглянути її як цілісну систему, до якої входить країнознавча компетенція, лінгвокраїнознавча компетенція та соціолінгвістична компетенції.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Людмила Миколаївна Покорна, афіліація Херсонський державний унiверситет

    кандидат філологічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

23-07-2019

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Соціокультурний підхід до навчання англійської мови у вищому навчальному закладі. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 184-189. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2453