Соціокультурний підхід до навчання англійської мови у вищому навчальному закладі
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2453Ключові слова:
комунікативна компетенція, соціокультурна компетенція, країнознавча компетенція, лінгвокраїнознавча компетенція, соціолінгвістична компетенціяАнотація
Покорна Л. М. Соціокультурний підхід до навчання англійської мови у вищому навчальному закладі.
У статті аналіз особливостей формування комунікативної компетенції дозволив відокремити соціокультурну компетенцію майбутніх учителів англійської мови в окремий компонент комунікативної компетенції та розглянути її як цілісну систему, до якої входить країнознавча компетенція, лінгвокраїнознавча компетенція та соціолінгвістична компетенції.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
23-07-2019
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Людмила Миколаївна Покорна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Соціокультурний підхід до навчання англійської мови у вищому навчальному закладі. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 184-189. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2453