Гедоністичний складник вокального навчання підлітків

Автор(и)

  • Лін Сяо National Pedagogical Dragomanov University , Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2456

Ключові слова:

вокальне навчання, гедоністичні переживання, задоволення, мистецький ідеал, насолода, підлітки

Анотація

Лін Сяо. Гедоністичний складник вокального навчання підлітків.

Стаття присвячена визначенню гедоністично-аксіологічних орієнтирів вокального навчання підлітків. Звернення до означеної проблеми мотивується посиленням ролі і функцій аксіологічного складника педагогіки мистецтва, подоланням репродуктивного стилю навчання вокалу.

Наголошується на тому, що розвивальні можливості мистецької діяльності можуть бути реалізовані тільки за умови стимулювання в учнів гедоністичного ставлення до естетичних явищ. Розглянуто теоретичні основи гедоністичного імперативу особистості з філософської, соціальної та психологічної точки зору. З’ясовано, що сутність людини, яка прагне до гедоністичних переживань трансформувалася упродовж всього часу її існування.

Визначено поняття «мистецький ідеал», що включає єдність емоційного – відчуття бажаного та небажаного, інтелектуального – поняття досконалого та недосконалого, вольового – альтернативу сучасному і визначальному в суспільстві. Наголошується на співучості китайського та українського народів, їх здатності глибоко відчувати музику, особливо вокальну. Визначено необхідність виявлення ідеалів у вокальному мистецтві.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Лін Сяо, афіліація National Pedagogical Dragomanov University, Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

14-01-2016

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти