Гедоністичний складник вокального навчання підлітків
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2456Ключові слова:
вокальне навчання, гедоністичні переживання, задоволення, мистецький ідеал, насолода, підліткиАнотація
Лін Сяо. Гедоністичний складник вокального навчання підлітків.
Стаття присвячена визначенню гедоністично-аксіологічних орієнтирів вокального навчання підлітків. Звернення до означеної проблеми мотивується посиленням ролі і функцій аксіологічного складника педагогіки мистецтва, подоланням репродуктивного стилю навчання вокалу.
Наголошується на тому, що розвивальні можливості мистецької діяльності можуть бути реалізовані тільки за умови стимулювання в учнів гедоністичного ставлення до естетичних явищ. Розглянуто теоретичні основи гедоністичного імперативу особистості з філософської, соціальної та психологічної точки зору. З’ясовано, що сутність людини, яка прагне до гедоністичних переживань трансформувалася упродовж всього часу її існування.
Визначено поняття «мистецький ідеал», що включає єдність емоційного – відчуття бажаного та небажаного, інтелектуального – поняття досконалого та недосконалого, вольового – альтернативу сучасному і визначальному в суспільстві. Наголошується на співучості китайського та українського народів, їх здатності глибоко відчувати музику, особливо вокальну. Визначено необхідність виявлення ідеалів у вокальному мистецтві.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Лін Сяо

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.