Деякі аспекти проблеми формування творчої особистості майбутнього вчителя початкових класів у контексті компетентнісного підходу

Автор(и)

  • Ольга Михайлівна Ткаченко Kirovohrad State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko , Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко , Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2459

Ключові слова:

професійна компетентність педагога, педагогічна творчість, педагогічна майстерність, етнопедагогічна компетентність, етнопедагогічна творчість учителя початкових класів

Анотація

Ткаченко О. М. Деякі аспекти проблеми формування творчої особистості майбутнього вчителя початкових класів у контексті компетентнісного підходу

У статті акцентовано увагу на важливості для сучасного фахівця в галузі початкової освіти педагогічної творчості. На основі аналізу змісту педагогічної творчості автором доведена потреба формування в сучасного педагога здатності до етнопедагогічної творчості як елемента етнопедагогічної компетентності, що сприятиме професійній самореалізації вчителя початкових класів в умовах полікультурності сучасного суспільства.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ольга Михайлівна Ткаченко, афіліація Kirovohrad State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko, Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

    доктор педагогічних наук, професор

Завантаження

Опубліковано

14-01-2016

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Деякі аспекти проблеми формування творчої особистості майбутнього вчителя початкових класів у контексті компетентнісного підходу. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 215-220. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2459