Використання алгоритмічного підходу у процесі вивчення курсу «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень»

Автор(и)

  • Олександра Василівна Шаран Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка image/svg+xml
  • Володимир Лук’янович Шаран Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2460

Ключові слова:

алгоритмічний підхід, алгоритми, мислення, навчальний процес, студенти, математичні уявлення, дошкільна освіта

Анотація

Шаран О. В., Шаран В. Л. Використання алгоритмічного підходу у процесі вивчення курсу «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень».

У статті розглянуто суть алгоритмічного підходу, описано технологію його використання на заняттях з «Теорії та методики формування елементарних математичних уявлень». Автори наголошують, що алгоритмізація сприяє формуванню професійних навичок та може бути засобом навчання творчого мислення студентів – майбутніх фахівців дошкільної освіти.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Олександра Василівна Шаран, афіліація Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

    кандидат педагогічних наук, доцент

  • автор Володимир Лук’янович Шаран, афіліація Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

    кандидат фізико-математичних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-01-2016

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Використання алгоритмічного підходу у процесі вивчення курсу «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень». (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 220-224. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2460

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають