Використання алгоритмічного підходу у процесі вивчення курсу «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень»
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2460Ключові слова:
алгоритмічний підхід, алгоритми, мислення, навчальний процес, студенти, математичні уявлення, дошкільна освітаАнотація
Шаран О. В., Шаран В. Л. Використання алгоритмічного підходу у процесі вивчення курсу «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень».
У статті розглянуто суть алгоритмічного підходу, описано технологію його використання на заняттях з «Теорії та методики формування елементарних математичних уявлень». Автори наголошують, що алгоритмізація сприяє формуванню професійних навичок та може бути засобом навчання творчого мислення студентів – майбутніх фахівців дошкільної освіти.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-01-2016
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олександра Василівна Шаран, Володимир Лук’янович Шаран

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Використання алгоритмічного підходу у процесі вивчення курсу «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень». (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 220-224. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2460