Забезпечення розвитку особистісних здібностей обдарованих і талановитих дітей в умовах сучасної школи

Автор(и)

  • Вікторія Вікторівна Сушко Kharkiv National Pedagogical University named after. G.S. Skovoroda , Харьковский национальный педагогический университет им. Г. С. Сковороды , Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2471

Ключові слова:

інтелектуальна, академічна, творча, лідерська, художньо-виконавська та психомоторна обдарованість, пізнавальна сфера, навчально-виховний процес, психолого-педагогічний супровід

Анотація

Сушко В. В., Єльчанінова Т. М. Забезпечення розвитку особистісних здібностей обдарованих і талановитих дітей в умовах сучасної школи.

У статті розглянуті основи сучасного розуміння поняття обдарованість та особливості пізнавальної й емоційно-вольової сфери дитини з певним видом обдарованості. Акцентовано на необхідності психолого-педагогічного супроводу обдарованих учнів. Підкреслено необхідність розвивальної роботи з перших років навчання. Запропоновано рекомендації для педагогів щодо заходів з розвитку творчої особистості.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Вікторія Вікторівна Сушко, афіліація Kharkiv National Pedagogical University named after. G.S. Skovoroda, Харьковский национальный педагогический университет им. Г. С. Сковороды, Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

    кандидат психологічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

23-07-2019

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Забезпечення розвитку особистісних здібностей обдарованих і талановитих дітей в умовах сучасної школи. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 365-371. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2471