Забезпечення розвитку особистісних здібностей обдарованих і талановитих дітей в умовах сучасної школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2471Ключові слова:
інтелектуальна, академічна, творча, лідерська, художньо-виконавська та психомоторна обдарованість, пізнавальна сфера, навчально-виховний процес, психолого-педагогічний супровідАнотація
Сушко В. В., Єльчанінова Т. М. Забезпечення розвитку особистісних здібностей обдарованих і талановитих дітей в умовах сучасної школи.
У статті розглянуті основи сучасного розуміння поняття обдарованість та особливості пізнавальної й емоційно-вольової сфери дитини з певним видом обдарованості. Акцентовано на необхідності психолого-педагогічного супроводу обдарованих учнів. Підкреслено необхідність розвивальної роботи з перших років навчання. Запропоновано рекомендації для педагогів щодо заходів з розвитку творчої особистості.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
23-07-2019
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Вікторія Вікторівна Сушко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Забезпечення розвитку особистісних здібностей обдарованих і талановитих дітей в умовах сучасної школи. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 365-371. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2471