Праксеологічно-діяльнісний підхід як методологічна основа компетентнісно орієнтованої методичної підготовки майбутнього вчителя математики

Автор(и)

  • Ірина Анатоліївна Акуленко National Bohdan Khmelnytsky University of Cherkasy , Черкасский национальный университет им. Богдана Хмельницкого , Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2482

Ключові слова:

методична підготовка, суб’єктний досвід, методична діяльність, майбутній учитель математики

Анотація

Акуленко І. А. Праксеологічно-діяльнісний підхід як методологічна основа компетентнісно орієнтованої методичної підготовки майбутнього вчителя математики.

У статті акцентовано увагу на тих положеннях праксеологічно-діяльнісного підходу, що уможливили формулювання засадничих принципів компетентнісно орієнтованої методичної підготовки майбутнього вчителя математики й окреслення окремих очікуваних результатів її практичної реалізації.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ірина Анатоліївна Акуленко, афіліація National Bohdan Khmelnytsky University of Cherkasy, Черкасский национальный университет им. Богдана Хмельницкого, Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького

    доктор педагогічних наук, професор

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Праксеологічно-діяльнісний підхід як методологічна основа компетентнісно орієнтованої методичної підготовки майбутнього вчителя математики. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 3-8. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2482