Формування фахової компетентності майбутніх учителів географії під час вивчення суспільно-географічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2483Ключові слова:
компетенції, компетентність, фахова компетентність майбутніх учителів географії, структурні складники фахової компетентності, суспільно- географічні дисципліниАнотація
Бондаренко О. В. Формування фахової компетентності майбутніх учителів географії під час вивчення суспільно-географічних дисциплін.
У статті автором визначено зміст фахової компетентності майбутніх учителів географії та її структурні складники (аксіологічний, гносеологічний, праксеологічний, професійно-особистісний, оцінювально-рефлексивний). Розкрито потенційні можливості суспільно-географічних дисциплін, зокрема регіональної економічної і соціальної географії світу у формуванні досліджуваного феномену.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2015
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Анжеліка Володимирівна Бондаренко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування фахової компетентності майбутніх учителів географії під час вивчення суспільно-географічних дисциплін. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 8-12. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2483