Формування фахової компетентності майбутніх учителів географії під час вивчення суспільно-географічних дисциплін

Автор(и)

  • Анжеліка Володимирівна Бондаренко Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2483

Ключові слова:

компетенції, компетентність, фахова компетентність майбутніх учителів географії, структурні складники фахової компетентності, суспільно- географічні дисципліни

Анотація

Бондаренко О. В. Формування фахової компетентності майбутніх учителів географії під час вивчення суспільно-географічних дисциплін.

У статті автором визначено зміст фахової компетентності майбутніх учителів географії та її структурні складники (аксіологічний, гносеологічний, праксеологічний, професійно-особистісний, оцінювально-рефлексивний). Розкрито потенційні можливості суспільно-географічних дисциплін, зокрема регіональної економічної і соціальної географії світу у формуванні досліджуваного феномену.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Анжеліка Володимирівна Бондаренко, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат педагогічних наук

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Формування фахової компетентності майбутніх учителів географії під час вивчення суспільно-географічних дисциплін. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 8-12. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2483

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають