Навчання майбутніх інженерів-металургів математичного моделювання у процесі розв’язування професійно спрямованих задач
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2484Ключові слова:
математичне моделювання, модель, технологічний процес, майбутній інженер-металург, вища математикаАнотація
Горшкова Г. А. Навчання майбутніх інженерів-металургів математичного моделювання у процесі розв’язування професійно спрямованих задач.
У статті розглядаються можливості застосування математичного моделювання у процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-металургів. Підкреслено, що упровадження нових технологій у розроблення і функціонування металургійного комплексу значно підвищує вимоги в галузі фундаментальних наук до випускників вищих навчальних закладів інженерного профілю.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2015
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ганна Алімівна Горшкова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Навчання майбутніх інженерів-металургів математичного моделювання у процесі розв’язування професійно спрямованих задач. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 12-17. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2484