Компонентно-функціональна модель підготовки майбутнього вчителя музики до роботи в умовах полікультурного середовища
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2487Ключові слова:
музика, полікультура, компонентно-функціональна модель, педагогіка, учитель музики, національні, загальнолюдські цінностіАнотація
Козир А. В., Кучменко Е. М. Компонентно-функціональна модель підготовки майбутнього вчителя музики до роботи в умовах полікультурного середовища.
У статті розглянуто процеси, пов’язані з музичними компонентно-функціональними моделями полікультурної підготовки вчителів музики, що дозволить їм бути активними
провідниками національних та загальнолюдських цінностей. Полікультурне середовище інтерпретується як об’єктивні обставини, які стають «полігоном» культурної взаємодії та порозуміння різних етнічних груп.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2015
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Алла Володимирівна Козир, Елеонора Миколаївна Кучменко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Компонентно-функціональна модель підготовки майбутнього вчителя музики до роботи в умовах полікультурного середовища. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 26-31. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2487