Компонентно-функціональна модель підготовки майбутнього вчителя музики до роботи в умовах полікультурного середовища

Автор(и)

  • Алла Володимирівна Козир National Pedagogical Dragomanov University , Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
  • Елеонора Миколаївна Кучменко Ukrainian State Employment Service Training Institute (USESTI) , Институт подготовки кадров государственной службы занятости Украины , Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2487

Ключові слова:

музика, полікультура, компонентно-функціональна модель, педагогіка, учитель музики, національні, загальнолюдські цінності

Анотація

Козир А. В., Кучменко Е. М. Компонентно-функціональна модель підготовки майбутнього вчителя музики до роботи в умовах полікультурного середовища.

У статті розглянуто процеси, пов’язані з музичними компонентно-функціональними моделями полікультурної підготовки вчителів музики, що дозволить їм бути активними
провідниками національних та загальнолюдських цінностей. Полікультурне середовище інтерпретується як об’єктивні обставини, які стають «полігоном» культурної взаємодії та порозуміння різних етнічних груп.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Алла Володимирівна Козир, афіліація National Pedagogical Dragomanov University, Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

    доктор педагогічних наук, професор

  • автор Елеонора Миколаївна Кучменко, афіліація Ukrainian State Employment Service Training Institute (USESTI), Институт подготовки кадров государственной службы занятости Украины, Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України

    доктор історичних наук, професор

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Компонентно-функціональна модель підготовки майбутнього вчителя музики до роботи в умовах полікультурного середовища. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 26-31. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2487