Система професійно спрямованих умінь студентів при навчанні функціонального аналізу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2495Ключові слова:
професійно спрямоване навчання, професійно спрямовані вміння, функціональний аналіз, учителі математикиАнотація
Лов’янова І. В., Бобилєв Д. Є. Система професійно спрямованих умінь студентів при навчанні функціонального аналізу.
У статті на основі зіставлення, порівняння, узагальнення наукової інформації та за результатами аналізу структурно-логічної схеми та змісту пропедевтичного курсу функціонального аналізу виокремлено професійно спрямовані вміння, які доцільно формувати в цьому курсі. Розглядаються основні вимоги щодо організації навчання
функціонального аналізу майбутніми вчителями математики на основі упровадження методичної системи професійно спрямованого навчання, яка сприяє формуванню у студентів професійно орієнтованих умінь.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ірина Василівна Лов’янова, Дмитро Євгенович Бобилєв

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.